Végre megmondták a tutit: ha biztosra akar menni, ilyen autókat vásároljon!

2025. május 17. 10:36

Három márkát emeltek ki a szerelők.

2025. május 17. 10:36
Honda. Autó.

Autóvásárláskor mindenki számára talán az a legfontosabb, hogy az autója évről évre kifogástalanul működjön, anélkül, hogy gyakran kellene szerelőhöz vinni. A Der Offentlige annak járt utána, hogy a szerelők szerint melyik két márkába tartozó járművek romlanak el a legritkábban – szúrta ki az nlc.

A szakértők egyöntetű válasza alapján a megbízhatósági listák élén a Toyota és a Volkswagen áll.

Ráadásul többen kiemelték még a Hondát is, főleg a Civic típust szokták dicsérni. A cikk végül arra a következtetésre jutott, hogy a Toyota, a Volkswagen és a Honda azért lehet a legmegfelelőbb választás, mert jó minőségű gyári alkatrészeik miatt az átlagnál lényegesen jobban tűrik a normál kopást és elhasználódást.

Nyitókép: MTI/EPA/Allison Dinner

 

Összesen 63 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
dorkoka
2025. május 23. 22:34
Szerintem meg Alfa, Fiat, Saab, Subaru. A Toyotától összehányod magad és mikor öregszik kiderülnek a rejtett és konstrukciós hibák. A Honda is szar, de a VW-nél senki nem csalt többet, senki nem gyártott annyi konstrukciós hibát. Anti autó mind.
ekeke1
2025. május 17. 16:57
Toyota Corolla. Hányadik generáció? És a hybrid az ugyebár bírja. Honda. A régi Jazz. Elpusztíthatatlan. Suzuki. Erről éppen a magyarok nyilatkozhatnak, hogy mit bírnak ki ezeken az utakon.
patópál
2025. május 17. 15:33
A koreaiak is elérték mára a japánok szintjét megbízhatóságban.
Ehetős Odó
2025. május 17. 14:07
Érdeklődéssel olvasom a VW-t és általában a német kocsikat érintő véleményeket, vajon milyen autókból szűrték le ezt a rossz tapasztalatot? Az utóbbi 35 évben kizárólag német autóm volt, ebből 5 darab Opel (1 Vectra, 4 Omega), 4 darab VW (1 Golf2, 2 Jetta, 1 Golf Sportsvan) és 1 darab Ford Mondeo (ez tényleg nem ért egy kalap sza...lagot sem). Legjobban a kétliteres, 8-szelepes Omegákat szerettem, a motorban simán benne volt félmillió km bontás nélkül, sajnos a kasztni gyengébb volt, mára mér alig találni Omegát, mert szétrohadtak, de motorikus vagy más mechanikai hiba nemigen volt velük. A benzines, 8-szelepes Jettákkal még ennyi baj sem volt, gyakorlatilag az első 100 ezret hiba nélkül lehetett abszolválni, utána is csak kisebb hibák jelentkeztek, amelyek az üzemet nem befolyásolták. Folyt. köv.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!